söndag 15 maj 2011

Kul kväll. Dåligt möte.

Igår kväll hade jag, Jenny och Sofie bestämt att vi skulle mötas upp på eftermiddagen för att åka hem till Jenny och grilla. Nu var det inget grillväder så vi gick hem till Sofie och åt kyckling, frites, aioli och tomat/mozzarellasallad istället. Minst lika gott!
Efter det drog vi hem till mig och började festa lite. Det blev Vodka. En hel del Vodka. Vi hade den briljanta idén att hälla vodka över sorbet på röda bär. Inte lyckat! Det var mycket mer lyckat att blanda vodkan med passionsfruktläsk istället!
Till det hällde vi i oss lite caïpirinha också. Det är i det läget det dåliga mötet sker. Ett glas caïpirinha bestämde sig för att säga hej till min dator. Det var inte helt uppskattat. För att visa det segar mellanslagstangenten och ena skifttangenten + att allt känns lite kladdigt..
Vi var relativt snabba på att vända på datorn och hälla ut drickan så jag hoppas den inte fick fler bestående men än de jag märkt nu.
Jag som är sjukt försiktig med mina grejer. Aja. Bara den överlever så. Jag är nämligen väldigt förtjust i min dator och behöver den dessutom mer än någonsin just nu. Den kan ju iaf skriva detta :)

Väldigt bra tjejer
Väldigt dålig träff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar